dissabte, 4 d’octubre del 2008

Capitol III. Trucada amenaçant..

Hi han dies en que les petites coses et van sortint malament. És un senyal que s`apropa una sorpresa desagradable.

Els de la cadena del super feia dies que estaven raros. Ja no ens felicitaven per els petits exits que anavem tenint. I aixo que darrerament haviem desmantellat una petita xarxa de peruans que treien mercaderies a través de caixeres que no cobraven els pots de laca cara i altres productes de bany a la gent de la xarxa. Havia estat un cas fàcil , aixo era cert.

EL que em va donar mala espina va ser que al Zas-zas de plaça Molina em van portar el flam dels postres amb la nata caducada, molt agre. Em va sorpendre el que em va costar de treure`m el mal gust de la boca.

Vaig estar dubtant entre anar al despatx de Sepulveda o a casa a fer migdiada. No em vaig decidir fins que la moto ja va ser al carrer. Vaig enfilar Via Augusta amunt, decidint com començariem a averiguar que li pasava al marit de la Estefania.
Era casi segur que el tio s`havia enconyat d`alguna putilla que li treia la pasta.
De totes maneres s`em feia extrany que un tio que passa mesos seguits al Brasil es compliqués la vida a Barcelona.

Entrant a casa , el mòbil va començar a vibrar. Era número ocult, però vaig decidir respondre.

-"es usted el de la agencia de detectives?"
- I vosté qui es?
- eso a usted no le importa, es usted el detective , a que si.
- en que el puc ajudar diguim.
La veu era d`un home gran , molt nerviós-
- mire , mi nombre es Gimenez, Juan Gimenez, ...yo soy abogado ...del marido de la sra Estefania Ruíz...
- escolti, miri, diguim el que m`hagi de dir.Jo no tinc perque parlar amb vostè.
- pues escuche bien lo que le voy a decir: le voy a dar un consejo, no haga caso de la sra Estefania, esta loca y no sabe lo que hace. Es peligrosa, ha metido a muchos hombres en lios que han acabado mal...usted devuelva el cheque que ella le dió y dediquese a otra cosa....hagame caso.
- miri, si em vol dir alguna cosa en serio vingui al meu despatx o enviim una carta notarial, no vull continuar amb aquesta conversa com vostè pot compendre...quin número de colegiat té vostè?
- anote bien, 54.123 , Juan Gimenez, con G, le llamaré y le haré una visita a su depacho. Pero hagame caso, olvide este tema...
- muy bien sr. Juan, Giemenez, no? con G de gilipollas supongo...
- vaya usted con cuidado sr detectivillo.....no sabe usted donde se esta metiendo...
- le espero mañana en mi despacho, sr Giemenez.

No se qui va penjar abans, però m`havia posat de mala ostia. Estava segur que era el marit de la Estefania o algun amic seu.

COm que m`havia passat la son, vaig pensar d`anar al despatx. Després d`un breu debat amb mi mateix vaig optar per pujar a canviar-me de roba, dutxar-me i respondre a la noia xinesa dek meetic.